Bestellen
Ik heb een bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen?
Bedankt voor je bericht. Controleer eerst of de bestelling wel juist is doorgekomen door in te loggen in de webshop via shop.cadeau4jou.nl en bekijk of de bestelling geplaatst is, de punten zijn afgeschreven van de giftcard en of je een bevestiging ...
Zijn de verzendkosten en BTW inbegrepen?
Ja, de prijzen zijn inclusief BTW en inclusief verzending binnen Nederland.
Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
Bedankt voor je bericht. Een bestelling annuleren is niet mogelijk. Dit omdat elke online bestelling direct automatisch wordt doorgezet voor verwerking.
Hoe verwijder ik een cadeau uit de winkelwagen?
Bedankt voor je bericht. Achter het prodcut in het winkelmandje staat rechts een kruisje. Als je op het kruisje klikt, wordt het product verwijderd uit de winkelwagen.
Hoe pas ik het aantal punten aan bij goede doelen?
Bedankt voor je bericht. Je kunt in de winkelwagen de aantallen eenvoudig aanpassen door op het pijltje te klikken achter het aantal (het aantal staat standaard op 1). Bij goede doelen kan je door op het pijltje te klikken het puntenaantal selecteren ...
Hoe bestel ik een cadeau?
Bedankt voor je bericht. Je kunt eenvoudig bestellen door op een product te klikken en daarna op de knop [PLAATS IN WINKELWAGEN] te klikken. Je komt terecht in stap 1 van het bestelproces. Je kunt zoveel producten toevoegen als je wilt. Als je klaar ...
Hoeveel punten kan ik besteden?
Bedankt voor je bericht. In de balk bovenin zie je aan de rechterkant bij het sterretje het aantal punten dat je nog kunt besteden. Bij de nieuwste shops vanaf 2023 kun je het puntenaantal ook zien staan op de banner midden op de shop.