Kan ik een product retourneren?
Bedankt voor je bericht.
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice bij het retourneren van artikelen.
Meld je retour aan met vermelding van je bestelnummer via:
E-mail: klantenservice@cadeau4jou.nl
Telefoon: 030 2006 045
- Geef een uitgebreide omschrijving van de reden van de retour
- Voeg een duidelijke foto toe
Belangrijk!
Wacht altijd op reactie van de klantenservice voordat je de artikelen retour stuurt. Je wordt door onze klantenservice geïnformeerd over het retouradres en je ontvangt een retournummer zodat we het product kunnen traceren.
De retour wordt niet in behandeling genomen als deze niet van tevoren is aangemeld bij onze klantenservice.
Related Articles
Hoe kan ik een klacht indienen?
Vervelend te vernemen dat je niet volledig tevreden bent. Graag helpen wij je verder. De klachtenprocedure is als volgt: Je kan jouw klacht melden zoals jij dit wilt: Per e-mail of telefonisch. Onze contactgegevens staan onderaan de webshop. ...
Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
Bedankt voor je bericht. Een bestelling annuleren is niet mogelijk. Dit omdat elke online bestelling direct automatisch wordt doorgezet voor verwerking.
Ontvang ik een track & trace?
Bedankt voor je bericht. Cadeaus die vanuit ons magazijn verstuurd worden, zijn voorzien van een track & trace. De link wordt per mail naar je gestuurd. Voor deze cadeaus geldt normaliter een levertijd van 1-2 werkdagen. Wanneer je deze voor 23:00 ...
Hoe bestel ik een cadeau?
Bedankt voor je bericht. Je kunt eenvoudig bestellen door op een product te klikken en daarna op de knop [PLAATS IN WINKELWAGEN] te klikken. Je komt terecht in stap 1 van het bestelproces. Je kunt zoveel producten toevoegen als je wilt. Als je klaar ...
Waar kan een bestelling geleverd worden?
Voor de levering kan je kiezen uit: Levering op je huisadres Levering bij een Post NL afhaalpunt (in Nederland) Levering op je werkadres