Waar kan een bestelling geleverd worden?

Waar kan een bestelling geleverd worden?

Voor de levering kan je kiezen uit:

  • Levering op je huisadres
  • Levering bij een Post NL afhaalpunt (in Nederland)
  • Levering op je werkadres
    • Related Articles

    • Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?

      Bedankt voor je bericht. Een bestelling annuleren is niet mogelijk. Dit omdat elke online bestelling direct automatisch wordt doorgezet voor verwerking.
    • Ontvang ik een track & trace?

      Bedankt voor je bericht. Cadeaus die vanuit ons magazijn verstuurd worden, zijn voorzien van een track & trace. De link wordt per mail naar je gestuurd. Voor deze cadeaus geldt normaliter een levertijd van 1-2 werkdagen. Wanneer je deze voor 23:00 ...
    • Ik heb een bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen?

      Bedankt voor je bericht. Controleer eerst of de bestelling wel juist is doorgekomen door in te loggen in de webshop via shop.cadeau4jou.nl en bekijk of de bestelling geplaatst is, de punten zijn afgeschreven van de giftcard en of je een bevestiging ...
    • Kan ik een product retourneren?

      Bedankt voor je bericht. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice bij het retourneren van artikelen. Meld je retour aan met vermelding van je bestelnummer via: E-mail: klantenservice@cadeau4jou.nl Telefoon: 030 2006 045 - Geef een ...
    • Hoe kan ik een klacht indienen?

      Vervelend te vernemen dat je niet volledig tevreden bent. Graag helpen wij je verder. De klachtenprocedure is als volgt: Je kan jouw klacht melden zoals jij dit wilt: Per e-mail of telefonisch. Onze contactgegevens staan onderaan de webshop. ...