Wat te doen als ik mijn bestelde cadeaukaart niet heb ontvangen?
E-vouchers worden verstuurd naar het e-mailadres dat tijdens de bestelling wordt ingevoerd. Controleer goed of dit e-mailadres klopt. Het kan voorkomen dat een cadeaukaart in de ongewenste mail is terechtgekomen.
Related Articles
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bedankt voor je bericht. Als je niet thuis bent, wordt je bestelling bij de buren aangeboden of de koerier komt op een later tijdstip terug. De koerier zal 2x ’s middags en 2x ’s avonds proberen af te leveren. Ben je bij de 4e keer wederom niet thuis ...
Ik heb een bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen?
Bedankt voor je bericht. Controleer eerst of de bestelling wel juist is doorgekomen door in te loggen in de webshop via shop.cadeau4jou.nl en bekijk of de bestelling geplaatst is, de punten zijn afgeschreven van de giftcard en of je een bevestiging ...
Ik wil graag weten wat mijn giftcard waard is in geld
Bedankt voor je bericht. Wij doen helaas geen uitspraken over de waarde van jouw cadeaukaart conform de afspraak met jouw werkgever. Deze heeft er bewust voor gekozen om een cadeaukaart met punten te geven in plaats van een geldbedrag. Wanneer je ...
Kan ik punten bijkopen met iDEAL?
Bedankt voor je bericht. Bij het bestellen van de cadeaubonnen heeft jouw organisatie de keuze gehad om de functie bijbetalen uit of aan te laten zetten. Hoe weet ik of ik mag bijbetalen? Boven de producten, rechts naast de filterfunctie zie je de ...
Heb ik garantie op geschenken?
Bedankt voor je bericht. De garantietermijn op je aankoop is 24 maanden. Als je gebruik wilt maken van je garantie dan is de procedure als volgt: Meld je klacht telefonisch via 030 2004 500 of per e-mail aan klantenservice@cadeau4jou.nl Geef een ...